Intrebari frecvente

Intrebari frecvente (FAQ)

 

1. Produsele comercializate sunt originale/autentice?

Absolut toate produsele comercializate de catre noi, sunt originale. Autenticitatea acestora este sustinuta de documente care dovedesc provenienta lor, precum si de documente oficiale din partea brandurilor care certifica faptul ca suntem distribuitor autorizat al respectivelor marci.

2. Cum pot comanda din magazinul online Travel FREE?

Poti plasa comenzi pe Website-ul nostru, doar prin crearea unui Cont de Client. De indata ce Contul a fost creat, poti adauga produse in Cosul de Cumparaturi, navigand usor prin folosirea meniului de categorii produse sau cu ajutorul butonului de cautare. Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in Cosul de Cumparaturi, poti trece la plasarea Comenzii. Te rugam sa te asiguri ca datele de facturare inclusiv adresa de livrare sunt cele corecte, ca sa ne asiguram ca produsele vor fi livrate la destinatia dorita de catre tine. Procesarea comenzilor are loc de luni pana joi in intervalul orar 9.30 – 16:00 si vineri in intervalul orar 9.30 – 15:00. Comenzile plasate in afara acestui interval vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

3. Se poate emite factura fiscala?

Da, toate comenzile plasate pe Website-ul travelfree.ro, beneficiaza de factura fiscala, ce include datele pe care le ai salvate in Contul de Client. Factura fiscala va fi transmisa fizic, in colet. La solicitarea ta iti putem transmite factura si in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata in Contul de Client.

4. Cum imi creez cont?

Prin accesarea sectiunii Contul meu afisat in pagina de start. Alege optiunea Inregistrare si creeaza-ti Cont pentru a putea plasa comenzi pe Website.

5. Mi-am uitat parola. Cum o recuperez?

Poti solicita resetarea parolei vechi si crearea unei noi parole, prin accesarea sectiunii “Schimba parola“ din Contul meu.

6. Cum platesc?

Ai la dispozitie 2 modalitati de plata:

a. Card bancar debit/credit

b. Plata ramburs, direct curierului, in momentul primirii coletului

7. Cat costa transportul?

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 lei, costul transportului este de 14.99 lei.

Toate comenzile, a caror valoare depaseste 200 lei, beneficiaza de transport gratuit.

8. In cat timp primesc comanda?

Vom incerca sa livram produsele catre dumneavoastra intr-un termen de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii.

9. Pot sa returnez un produs?

In situatia in care nu sunteti multumit de un produs, acesta poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia lui. Notificarea de retur se va realiza prin completarea formularului disponibil pe Website in sectiunea „Contul meu” (folosirea acestuia nefiind obligatorie), sa ne scrieti la adresa [email protected] sau sa ne contactati la numarul de telefon 021 401 41 31. Noi ne luam angajamentul ca in termen de 2 zile lucratoare sa va confirmam prin e-mail primirea solicitarii dvs.

Pot fi returnate doar produsele, ale caror ambalaj este intact si dupa caz, a fost insotit de etichetele initiale, intacte precum si de Certificatul de garantie in original. In situatia in care ambalajele sunt deteriorate sau lipsa, returnul Produsului nu este valid.

Costurile de retur al/ale Produsului / Produselor, cad in sarcina Clientului.

10. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

In primul rand compara comanda lansata pe Website cu produsele din colet. In situatia in care comanda nu corespunde cu produsele din colet, te rugam sa ne contactezi la adresa: [email protected].

11. In cat timp primesc banii inapoi, in cazul unui retur efectuat?

Returnarea banilor in cont urmeaza a fi efectuata conform legii in termen de maximum 14 de zile de la primirea coletului de la curier si dupa ce in urma receptiei, se constata ca au fost indeplinite conditiile generale de retur.

12. Produsul primit prezinta un defect fizic sau are un aspect suspect. Cum procedez?

Daca sesizati ca Produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, deteriorat, fisurat, ciobit, spart) sau consistenta nu este corespunzatoare, iti recomandam sa nu folosesti Produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maximum 48 de ore de la livrare, prin contact la numarul de telefon: +40 21 40 14 131. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

13. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt Produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon +40 21 40 14 131.

14. Cum pot utiliza programul de loialitate Exclusive CLUBCARD?

Momentan, pentru achizitiile online , in vederea acumularii de puncte prin programul de loialitate Exclusive CLUBCARD, este necesarea introducerea numarului de card in sectiunea Observatii din pasul Finalizeaza Comanda. Punctele aferente comenzii online, vor fi asignate manual de catre un reprezentant al Operatorului. In caz de retur al unui Produs sau mai multor Produse din Comanda plasata pe Website, punctele aferente acestuia/acestora se vor scadea din balanta contului Exclusive CLUBCARD. Voucher-ul, pe care il primiti in momentul acumularii a 300 de puncte, se emite si foloseste exclusiv in oricare dintre magazinele fizice Travel FREE Romania.

Newsletter