Politica de livrare

Livrarea si modalitatea de livrare

Produsele si Serviciile comercializate pe Website-ul travelfree.ro sunt livrate pe intreg teritoriul Romaniei.

Produsele si Serviciile comandate de dumneavoastra vor fi livrate prin intermediul partenerului nostru, Sameday Courier, la adresa pe care o mentionati in momentul finalizarii comenzii sau in easybox-ul selectat. Livrarea in easybox este accesibila doar pentru comenzile platite online cu cardul bancar.

In momentul in care comanda dumneavoastra este predata curierului, veti primi un e-mail de instiintare.

Dumneavoastra, in calitate de Client, aveti obligatia de a primi / ridica Produsele ce fac obiectul comenzii sau sa desemnati o terta persoana cu privire la preluarea produselor de la curier / easybox.

La primirea Produselor ce fac obiectul Comenzii, se va semna si o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre compania noastra si a primirii de catre dumneavoastra (persoana desemnata) a Produselor comandate.

Livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Costul livrarii este de 14.99 lei, daca nu se specifica un tarif diferit in momentul finalizarii comenzii. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei, livrarea este gratuita.

Nu este permisa conditionarea de catre Client a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia.

In situatia in care la momentul livrarii, in prezenta reprezentantului societatii de curierat, constatati urme de deterioare la exterior a coletului (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid etc) puteti sa refuzati livrarea – in aceasta situatie va rugam sa ne semnalati acest lucru la numarul de telefon +40 21 40 14 131 sau pe e-mail la adresa [email protected].

In situatia in care constatati urme de deteriorare a coletului sau lipsuri din colet, in absenta reprezentantului societatii de curierat, va rugam sa semnalati aceste aspecte la numarul de telefon +40 21 40 14 131 sau pe e-mail la adresa [email protected]. Aceasta notificare trebuie adresata in cel mult 2 zile lucratoare de la data livrarii, iar noi ne luam angajamentul sa va furnizam un raspuns in termen de maximum 15 zile.

Termenele de livrare

Vom incerca sa livram produsele catre dumneavoastra intr-un termen de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii.

Livrarea la domiciuliu a produselor ce fac obiectul comenzii se face, de regula, de luni pana vineri intre orele 9:00 – 17:00, exceptand zilele de sarbatoare legala.

In cazul in care se opteaza pentru livrarea in easybox, termenul de pastrare a coletului in locker este de maximum 36 de ore, iar ridicarea acestuia este disponibila 24/7. 

In situatia in care comanda este compusa din mai multe colete, ori coletul nu respecta dimensiunile box-ului locker-ului, expeditia va fi reincadrata pentru livrare la destinatie. In acest sens, dumneavoastra veti primi o notificare din partea partenerului nostru, societatea de curierat Sameday Courier, prin care va fi solicitata adresa de destinatie.

Termenul de livrare pentru situatia mai sus mentionata se va prelungi cu 24 de ore.

In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului, caz in care veti fi notificati asupra acestui aspect.

In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, aveti posibilitatea sa anulati Comanda (sa dispuneti asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

• dupa transmiterea prin e-mail la adresa [email protected] a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, menționand de asemenea urmatoarele informatii: numar de comanda, numar de factura, numele si prenumele Clientului, adresa, numar de telefon, adresa de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezolutiunii, datele contului bancar: codul IBAN si numelei bancii.

• daca ati comunicat, inainte de incheierea Contractului, ca termenul de livrare este o conditie esentiala pentru comanda dumneavoastra.

In ipoteza in care investigarea, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila companiei noastre sau transportatorului, vom rambursa toate sumele pe care le-ati platit intr-un termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de incetare a contractului, daca solicitarea de reziliere a contractului este intemeiata si produsele/produsul au fost returnate in intregime catre noi. Sumele vor fi restituite in contul bancar mentionat de dumneavoastra in solicitarea scrisa de reziliere.

Daca produsele nu sunt returnate integral sau daca investigarea nu releva nicio culpa exclusiva imputabila companiei noastre sau transportatorului, nu veti putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstrati, prin orice mijloace, ca nu sunteti responsabil de situatia creata.

Newsletter